2019年3月28日 星期四

公園“捕”鳥

星期日,我在公園目擊了一起“凶殺案”,
“凶手”竟然是我一向認為的“紳士”,被害者”是。。。。。。
P1
 真是好大的胃口,可憐的“被害者”,就這樣一命嗚呼!
P2

P3

P4
 “凶手"做完“命案"後還若無其事的樣子😣😔😤🤣
P5

P6
 牠頸部鼓鼓的,真怕牠消化不良!
P7
P8
    ***********************
同場加映,紅尾藍鵲。牠們在樹林間上窜下跳,要影清也不容易。

P9
P10
P11



P12

P13

P14

P15

P16
  還在我面前曬恩愛!
P17
最後還來個“美女照鏡”。

P18









23 則留言:

  1. 估唔到咁大隻都吞得落 @@

    回覆刪除
  2. 好犀利,原來可以吞晒成隻@@

    回覆刪除
  3. 鳥吞鳥,真大胃口! 長尾的鳥兒和樹都拍得很美麗。
    鳥兒常常跳動,拍得好真不容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吞的是青蛙。鳥兒不好拍,相機不夠專業。

      刪除

  4. 正喎比你影到開大餐
    呢度係青衣定石圍角定美孚呢 ^_^
    呀......不過睇雀仔吞娃冇你吞油泡娃咁驚人同好睇喎
    幾時係 showtime 先 kakakaka ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩者都不是,是沙田中央公園。
      我都係第一次見到咁既場面,當時掛著影,都未得閒驚,哈哈!仲showtime,等你SHOW!

      刪除
    2. 咁真係要去睇吓😊有咩收獲😀
      飛宜家重諗梗你呑娃個畫面😱😈
      一定有史以來最正嘅驚嚇片😲好想睇呀😘

      刪除
    3. 哇!你咁恐怖,你吞娃差唔多!😱

      刪除
  5. 咁大隻蛙,仲以為要小塊肉啄出嚟食,估唔到好似蛇咁原隻吞。

    回覆刪除
  6. 夜鷺吃下這麼大隻的蛙/蟾蜍,肯定有段時間不需進食。有長尾的那隻是紅嘴藍鵲。

    afon

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完呢隻蛙,佢真係飽幾日!係啊,果隻係紅嘴藍鵲。

      刪除
  7. 嘩,呢隻雀胃口咁犀利呀!

    回覆刪除
  8. 咁都比你捕捉到,正呀! 咁大只青蛙都吞到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係好正,我都無為意,係有個阿叔睇緊,見我影相叫我影.佢話睇左半個鐘,先見佢吞到.

      刪除